ПАМ'ЯТКА “ПОРЯДОК ДІЙ НАСЕЛЕННЯ У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПІДОЗРІЛОГО ПРЕДМЕТА” Шановні громадяни! Дотримуйтесь правил безпечного поводження при виявлені підозрілого предмету схожого на вибухонебезпечний пристрій або невідомих предметів! Ознаки, що вказують на можливу належність підозрілого предмета до вибухового пристрою: - залишені без нагляду валізи, коробки, пакунки та пакети в місцях з масовим перебуванням людей; - зовнішня схожість на боєприпаси та піротехнічні вироби; - характерний запах (гасу, розчинника, паливно-мастильних і хімічних матеріалів); - наявність сторонніх підозрілих предметів у дверях, вікнах, дереві, закріплених за допомогою дроту, ниток, важелів, шнурів тощо. Дії населення при виявленні вибухонебезпечних предметів, сучасних боєприпасів та саморобних пристроїв, які використовуються в терористичних цілях: - негайно припинити всі роботи в місці (районі) виявлення предмета; - швидко відвести на максимальну безпечну відстань (не менше 100 метрів) усіх лю
Популярні дописи з цього блогу
Шановні батьки! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ від Відділу реєстрації Дар'ївської сільської ради про НЕОБХІДНІСТЬ РЄЕСТРАЦІЇ місця проживання дітей від дня народження до їх повноляття!
Організація інклюзивного навчання в Дар'ївському ЗДО Головна мета інклюзивного навчання – реалізація права дітей з особливими потребами на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини Поради та рекомендації вихователю, у групі якого навчатиметься дитина з особливими потребами : Навчитися толерантно ставитися до особливих дітей, але в ніякому разі не акцентувати увагу на дитині Сприяти тому, щоб кожна дитина відчула себе прийнятною Сприяти створенню у дитячому колективі атмосфери доброзичливості,справедливості й терпимості Надавати індивідуальну підтримку, але при цьому не відокремлювати дітей з особливими потребами від основної групи дітей Намагатися наблизити навчальні завдання до потреб і можливостей такої дитини Співпрацювати з іншими педагогами (логопедом, психологом, лікарями) та батьками в одній команді.
Коментарі
Дописати коментар